Offerte aanvragen
Heeft u een vraag of wilt u een vrijblijvende offerte ontvangen? Neem contact met ons op, onze collega’s staan u graag te woord.
Telefonisch contact?
Wilt u liever telefonisch een vrijblijvende offerte aanvragen? Geen probleem! Wij staan u graag te woord, tevens komen wij vrijblijvend bij u langs voor een offerte opname om u te kunnen voorzien van een passend voorstel op maat.
Veelgestelde vragen
Ik heb een storing/verstopping, maar het is weekend. Wat kan ik doen?
Aqua Meijers biedt een 24-uurs storingsdienst. U kunt ons te allen tijde bellen en we helpen u zo snel mogelijk verder. In het weekend rekenen wij op zaterdag 150% van het standaardtarief en op zondag 200%
De monteur is korter aan het werk geweest dan dat op het factuur staat
Door de drukte op de weg en de vele opbrekingen en herinrichtigswerkzaamheden is de rijtijd een onzekere factor geworden. Om deze reden brengen wij de rijtijd aar de klant als werktijd in rekening. Binnen de regio (straal van 10 km) brengen wij niet meer dan een half uur in rekening. Verder rekenen wij geen auto- of voorrijkosten. De monteurs zijn voorzien van een elektronische tijdbewaking, op basis waarvan het factuur wordt gemaakt. Op uw verzoek kunnen wij een afdruk hiervan mailen. Op dit rapport staat de rijtijd, werktijd en het aantal gereden kilometers vermeld.
Op mijn factuur staat hulpmateriaal genoemd, wat houdt dit in?
Op het factuur wordt hulpmateriaal vermeld. Hulpmateriaal omvat de administratiekosten en kleine materialen zoals schroeven, kit, lijm en zaagbladen kit, lijm, zaagbladen, schroeven, boren enz. Mede inbegrepen in deze post, administratiekosten, postzegels, enveloppen enz.